martes, 8 de enero de 2013

Más despilfarro: 1/2 millón para promoción económica

...este hombre [el alcalde] con-vierte, no in-vierte, el dinero que nos usurpa por ley para su promoción y propaganda.
Mal comienzo de año para los vecinos de la capital de la Vall. El alcalde, Rodríguez de Ontinyent, puesto por una injusta ley electoral y no por el pueblo, que no le votó, ha decidido destinar 500.000 euros a otra de sus ocurrencias: crear ocupación y apoyar a los emprendedores. Bella combinación de propósitos para la exclamación ¡oh! tras el doble salto mortal circense. Como ya he repetido hasta la saciedad y seguiré denunciando cuantas veces sea necesario, este hombre con-vierte, no in-vierte, el dinero que nos usurpa por ley para su promoción y propaganda.

En estos momentos creo que están reunidos los capitostes del gobierno local para aclarar qué combinaciones se pueden dar que conduzcan a un imposible, como es que cualquier propuesta que surja del político dé beneficios y trabajo si no es al propio político. O lo que es lo mismo, con toda la ignorancia que gobierna en materia de crear trabajo y riqueza, estos políticos están usando fondos públicos sin posibilidad de obtener el beneficio que dicen perseguir. Avanzado el año, se quejarán estos mismos edecanes de que elgobierno de la Generalitat reduce las transferencias a Ontinyent y volverán a pedir dinero a la Dipu para el arreglo de calles o mejora de las condiciones sanitarias de un barrio. En lugar de ahorrar y prevenir, siguen despilfarrando, porque el ahorro no da votos y malgastar les asegura al menos ilusión de que les voten.

Habrán observado, si siguen las noticias que da el ayuntamiento, que se ceban con los 4 años de mal gobierno anterior del PP, sin embargo olvidan la inútil gestión en la promoción de la actividad económica en manos de la alcaldía. Todo son gastos en promover riqueza, pero no dicen lo que gastan y, sobre todo, no nos cuentan nada de los resultados obtenidos. Sin duda, el alcalde Rodríguez ha visto un gran filón en la economía de Ontinyent para no reparar en partidas de gasto dirigidas, repito, insisto, a su promoción política.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bona vesprada,
estic fent un projecte sobre estratègies de dinamització económica de la localitat d'Ontinyent (el meu poble) i he caigut ací de casualitat. He estat mirant mes o menys el tipus de missatge que intentes transmetre i veig que es una crítica cega, dogmàtica i fins i tot fanàtico-obsesiva. Em fa molta gràcia com reprodueixes arguments que seguramente hauràs sentit al bar o pitjor encara, a El Mundo o Intereconomía.

Però et demane que no t'equivoques amb mi, no sóc militant del PSOE, ni de EU, ni de cap partit. De fet ni he votat a aquest alcalde però l'únic que vull que sàpigues es que transmets massa odi i la reconstrucció de la ciutat implica i necessita crítica constructiva, i no bombardejos com els que tu fas ací.

T'emplace a que analitzes el to de veu que utilitzes i busques QUÉ pots fer tu per Ontinyent a part de escriure un blog insultant i menyspreant.

Salutacions.

Mime dijo...

Veig que eres addicte seguidor d'El Mundo i Intereconomía per enmarcarme en el pensament que potser eixos mitjans propaguen i que tu rebutges. No tinc dades per definir com submís seguidor del pensament únic, tan estès en estos indrets, només la desqualificació sobre la meva persona per pensar i dir el que crec. Si t'endinses una mica en el debat comprovaràs que no hi ha motiu perquè em inclogues al teu costat fosc, llevat que rebutges als que no compartim el teu pensar.
Critico els polítics quan fan mal ús dels nostres diners, per exemple, si tu estàs treballant en estratègies de dinamització de l'economia a Ontinyent, el seu finançament pot ser privada o pública. Si és privada, no tinc res a objectar, dels resultats s'aprofitarà el que fa la inversió. Però si és pública, l'estudi ha de ser rigurós, de finançament transparent i els seus resultats han d'estar a l'abast de tothom.
Empreses i famílies anem molt agobiats, mentre els polítics segueixen gastant en productes i serveis de dubtosa prioritat. Els meus interessos no es basen en odiar els altres, sinó en la necessitat.

Anónimo dijo...

Bon tarda,
si vols anem per parts. No tinc res en contra de que critiques el que fan mal els polítics, al contrari, ojalá tot el mon sapigues la realitat i la veritat i exigés la transparència com a unic vehicle de la política. Però només et dic que el to de veu i el tipus de crítica pot fer que el resultat siga el contrari al que busques, simplement per les formes.

Per acabar, les estratègies econòmiques a Ontinyent no depenen de cap finançament, ni public ni privat, estic fent-ho com a document d'utilitat al meu poble i que no existeix (ni al poble, ni a la mancomunitat, ni a la diputació, ni a les organitzacions empresarials del poble ni cap lloc).